- lör 13 jul 2013, 23:10
Så fort man kör över en bula eller något liknade så får jag ett klonkande ljud.. har jobba längre på försöka hitta felet.. men inte då
Har byt krännings stag.
Fick tips om att det kan var stötdämparen kudde ovan sidan.. så har byt dom med.. passa då på byta fjädrarna. dock inte dämparen då den är bra.
Har kolla på alla andra stag o bussningar men kan inte se något som är dåligt.
Vad ska jag leta vidare på, eller är alla volvo bilar så här jobbiga så fort det kommer liten vägbula?
Någon som har tips?
Och ja klonk ljudet uppstår bara när man kör över en bula eller liknade.
Vet att denna fråga vart upp många gånger men de svar jag fått har jag ju testa och inte hjälpt.
Så just nu står det still,, vet inte vart jag ska börja kolla längre.
Det jag kommer chansa på nu är Kulled / Spindelled väntar på få hem dessa så ska jag byta dom med.
Har byt krännings stag.
Fick tips om att det kan var stötdämparen kudde ovan sidan.. så har byt dom med.. passa då på byta fjädrarna. dock inte dämparen då den är bra.
Har kolla på alla andra stag o bussningar men kan inte se något som är dåligt.
Vad ska jag leta vidare på, eller är alla volvo bilar så här jobbiga så fort det kommer liten vägbula?
Någon som har tips?
Och ja klonk ljudet uppstår bara när man kör över en bula eller liknade.
Vet att denna fråga vart upp många gånger men de svar jag fått har jag ju testa och inte hjälpt.
Så just nu står det still,, vet inte vart jag ska börja kolla längre.
Det jag kommer chansa på nu är Kulled / Spindelled väntar på få hem dessa så ska jag byta dom med.
Kör en Volvo V70 2,5T -04
- By dieselkenneth