- tis 01 aug 2006, 10:36
Jo, jag tänkte bara fråga lite allmänt om kopplingen och hur länge den kan tänkas hålla. Jag har som jag har sagt tidigare en husvagn, dessutom är jag nybörjade på att ha det och alltså även nybörjade på att backa med ett 7 meter långt släp vilket fick till följd att det luktade som gammal rutten & bränd grillkrydda efter första inbackningen på en campingplats. Inte så att jag stod och slirade med högt varv men visst måste man slira något på den för att kunna få in åbäket med lite "presision". :)
Så allt eftersom semestern gick fungerande det här med backandet också bättre och bättre så nån mer gång med denna stank blev det inte, men visst är man lite fundersam på hur längre räcker egentligen en koppling vid "tung användning"?
Så allt eftersom semestern gick fungerande det här med backandet också bättre och bättre så nån mer gång med denna stank blev det inte, men visst är man lite fundersam på hur längre räcker egentligen en koppling vid "tung användning"?
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky