Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Är det någon som har erfarenhet av dessa modeller ifrån BluePower???
http://www.bluepower.se/sv/produkter/lj ... sad/volvo/

Precis införskaffat mig en V70 -01 (som man suktat efter under en längre tid, V70 då alltså) men stereon var säkerligen hipp just då
men är rätt torftig nu. Kassett bandspelare är så 90 likaså CD-spelare är ju gränsfall i dagsläget.
Man vill ha möjligheterna med att ansluta externa källor såsom ens smartphone via 3,5 mm plugg eller usb.

Finns någon modul för 900 pixlar som ger en aux ingång men hade varit fräckare med den modellanpassade och slippa litegrann av himpa himpa... :)

Tacksam för svar!
Jag har en sån i min bil. Den är ju väldigt enkel att montera och förstå sig på. Min är 1 år gammal och touchen kan krångla lite när den är kall men börjar fungera efter några minuter. Cd spelaren läser skivor när den känner för det typ, ibland inte och ibland. Men är ganska nöjd med den annars. Men BluePower är riktiga idioter. När du har betalt och fått din stereo så kan du glömma support eller något har försökt få tag i dem i över ett år men när man mailar svarar de inte sen när de väl svarar i telefon och man säger vad man vill så säger de bara vet inte eller liknande. De är inte alls måna om sina kunder. Hoppas det redde ut dina funderingar lite :)
Man kan ju undra vad försäljningssiffrorna är för dessa varianter då ifrån Bluepower...

Både ris och ros och med förklaringen med supporthjälp och liknande så tynar ju intresset bort litegrann trots att det är en fräck sak...
Synd att man inte vårdar kunderna... De säljer ju tydligen inte enbart till volvoägare utan även till andra bilfabrikat...

provade att gå in på auxadapter men den sidan funkade inte....

Bra att du hittade det. Ännu bättre att […]

Fantastiskt vacker kärra 🏆👌🍾👍

Hastighetsmätare 760

Tjena, har en 760 diesel från 1988 där […]

@Cox , Det gör man ju utan att tänka, &[…]