- fre 17 dec 2004, 23:47
Är det någon som vet om grillen på xc70 - 04 passar på vanliga V70n årsmodell -04?
Moderator: Moderatorer
henka35 skrev:Hej
Vad jag vet så passar varken S60 eller XC70 grillen på en V70n.
Jag hade själv tänkt lägga en S60 grill på min V70n, men den är tydligen smalare än V70 grillen.
/Henrik
v70r awd 04 skrev:Hej :Dhenka35 skrev:Hej
Jag hade själv tänkt lägga en S60 grill på min V70n, men den är tydligen smalare än V70 grillen.
/Henrik
hellt riktigt xc grillen är alldeles för stor men s60 grill är ju en del som åker med ska väll passa med lite ändringar
Jimmy Svensson skrev:kanon vore kul att läsa har inte provat själv men tycker det är klart det snyggaste alternativet på en s60 (om man inte kan ha r grillenv70r awd 04 skrev:Hej :Dhenka35 skrev:Hej
/Henrik
hellt riktigt xc grillen är alldeles för stor men s60 grill är ju en del som åker med ska väll passa med lite ändringar
Du har ju min drömbil :shock:
Jag vill oxå ha en V70R AWD
Ang S60 Grillen så måste man ändra lite på den...men sen sitter den som en smäck.
Kommer in undet tipps o trixs senare i kväll![]()
MVH Jimmy
v70r awd 04 skrev:HejJimmy Svensson skrev:kanon vore kul att läsa har inte provat själv men tycker det är klart det snyggaste alternativet på en s60 (om man inte kan ha r grillenv70r awd 04 skrev:Hej :D
Ang S60 Grillen så måste man ändra lite på den...men sen sitter den som en smäck.
MVH Jimmy![]()
Jimmy Svensson skrev:jo det är en äkta Rv70r awd 04 skrev:HejJimmy Svensson skrev: Hej :Dkanon vore kul att läsa har inte provat själv men tycker det är klart det snyggaste alternativet på en s60 (om man inte kan ha r grillen
MVH Jimmy![]()
Är det ingen äkta R du ha?
Trodde jag kunde åka upp till Växjö för en provtur!!!
Ang faq till s60grillen ligger den under V70 forumet…kunde inte posta i tips o trix!!!
Mvh Jimmy
Jag hade ca 60 PSI = 4100 hPa på lågtr[…]
Ett avgasprov hade varit bra för att se hur m[…]