Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvos60turbo
Har hatt dette problem før,en ulyd i forstilling ved humpete veier! Lyden høres ut som et høyt knepp noen ganger,og har hørt at dette er et velkjent med volvo,s modeller!! ?:-/ Noen her som vet hvilken pris vi snakker om her anng bytte.Og det er kanskje lønnsomt og skifte på begge sider?? ?:-/ Har også hørt at det muligens er noen bussningar som er i bedre kvalitet enn de orginale??? :mrgreen: :-)-)
Användarvisningsbild
av volvos60turbo
volvos60turbo skrev:
Arne skrev:Finns Super pro bussningar http://www.superpro.kgtrimning.com/
Även IPD har bussningar.
S60 och V70N har identiska framvagnar.
Takker så masse for denne :-)-)
Da har jeg fått en kompis til og sjekke bilen for meg i dag,kjørte den opp på løftebukk,og vi sjekket lenkarmer,de var i orden men det viste seg at på venstre side var det et lite knepp i venstre bussning.Så det blir grei jobb og skifte dette.Blir vel helst til at jeg da velger og skifte på begge sider!! :-)-)
Användarvisningsbild
av volvos60turbo
Hei på dere,har i kveld vært ute i bilen og funnet frem div papirer på div servicer som er tatt på vogna mi.Fant en kvitto fra 26.03.2010,da ble främre länkarmsbunning byttet venstre side.Samme side som nå må byttes igjen :roll: Da hadde bilen rullat 96000km,nå er km 143000,kanskje ikke så rart det er på tide og bytte igjen?? ?:-/ Eller hva er deres erfaring. :-)-)
Användarvisningsbild
av volvos60turbo
Rövarkungen skrev:Låter onekligen som lite väl snabbt slitage. Var någonstans var bytet gjort? Volvo-verkstad eller privat?
Dette ble gjort på Turessons Bil&Rep i Årjäng :-)-) svkr.- 1835.
av eddar
50.000 km høres lite ut om det er asfaltkjøring, hvilken type bussinger/fòringer er det som ble montert ?
av Arne
Jag bytte bussningarna för första gången på min S60 D5 -02 efter 360000 km. Så dina borde ha hållit längre än 50000 km.

Det kan inte vara lågt bränsletryck de[…]

Lös jord i b230a

Om generatorn sitter på vänster sida om[…]

Extremt svårstartad s70 2.4T

Låter som att jag har liknande fel på […]

Är väldigt vanligt med fel på h&[…]