Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Avarage
Hej!

I många trådar hänvisas det till prislista (pdf) på tillbehör.
Var kan man få tag på en sådan prislista för V70 2,4T -03?

Har sökt i detta forumet men finner inget!

Mvh!
// Niklas
Användarvisningsbild
av cycler
access denied ???

Fler än jag som får det??

Tycker också det var uselt när de ändrade hemsidan att man inte kan hitta PDFerna längre...

/C
Användarvisningsbild
av Corpus E
cycler skrev:access denied ???

Fler än jag som får det??

Tycker också det var uselt när de ändrade hemsidan att man inte kan hitta PDFerna längre...

/C

DEt funkar om du går in på http://www.volvocars.se
- sen klickar på " försäljning och tjänster.
sen "verkstad och butik"
sen "Volvo orginal tillbehör"
sen " läs mer"
sen " tillbehör nyare modeller"
sen " Volvo V70/XC70"
av 9070
Länge sen sista inlägget, men priserna syns inte! Är det ändrat på Volvo elle är det jag som klickat fel?

Tacksam för all hjälp
av gonilvolvo
Tackar Fredrik.
Allt kul att titta när man inte har annat för sig. :-)
Användarvisningsbild
av polcirkeln
forbo skrev:Volvo har inte tillbershörskatalogen med priser ligger kvar på internet.
Nä, märkte det. Tycker det är tråkigt att det inte längre går att få tag på information utan att sitta klistrad vid datorn. Att det dessutom inte finns ca prisuppgifter är illa.

Många andra leverantörer har även en sök-funktion för pdf-dokument som man kan ladda ner.

Fick chansen att svara på en kundundersökning för ett par veckor sedan om Volvos Webb. Tyckte då bl a principiellt att ALL information som de tycker är användbar för kunder (och följdaktligen publicerar på sin webbplats) skall gå att få tag på i .pdf format. Det finns t o m redskap som automatiskt skapar pdf-filer bara man pekar ut var ínformationen ligger så uppdatering borde inte vara ett stort problem.
Användarvisningsbild
av Honke
forbo skrev:Volvo har inte tillbershörskatalogen med priser ligger kvar på internet.

Men jag han att spara den innan som tog bort den och och här under finns den :)

Priserna skiljer dock mellan olika återförsäljare, men man får ju ett cirka pris iaf .

Bara att spara den på datorn :)

http://wennebjorke.se/upload/forbo/Till ... 20V70N.pdf

//Fredrik
Kanon!! Vilket initiativ! Tackar och bugar! :P
Motorn tappar kraft och dör.

Ok tack! Detta hade ja ingen aning om intressant!

Är detta normalt eller inget att bry sig om?

En ganska vanlig 245:as liv

Kul sommarresa! Jag antar bilen drog till sig en […]

Hej! Nykomling i forumet här😊 Har en XC90 202[…]