Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av yina1986
har en volvo v70-2006 somnär jag stänger av bilen så stänger inte fläkten/ac av sig längre... har dragit ur batteriet två ggr innan jag fattde att det var nåt knas... köptr nytt batteri efter första gången då jag trodde det var dåligt... vad kan det vara för fel på min bil. är totalt okunnig vad gäller sånt här. tacksam för all hjälp
mvh emma
Senast redigerad av 1 yina1986, redigerad totalt 0 gånger.
av llesrof
Om du ändrar till en mer beskrivande rubrik så ökar möjligheterna att du får hjälp.
av yina1986
det blåser för fullt ine i bilen när jag stänger av bilen... och det går inte att sänka farten på ac inget händer med blåset fast man ser att de gröna prickarna blir färre när man vrider ner. kan vrida ner så långt att ac stängs av påknapparna men den går fortfarande för fullt i bilen fast bilen som sagt var har stängts av .
Användarvisningsbild
av Perc
yina1986 skrev:ok det betyder att man måste lämna in bilen och betala dyra pengar...??
Det beror på hur mycket du är villig att göra själv. Precis som med allt annat. Vi kan inte avgöra om det är ett problem som DU känner att DU måste lämna in bilen för.

Att byta fläktsteget, om det nu är det som är trasigt, är en affär på ett par timmar och lite svordomar. Det är svårt att komma åt, men inte komplicerat. Bara lite obekväm arbetsställning. :)

Om det är (oftast är det en sådan)[…]

Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&a[…]

Repor mittkonsol polering

Testa, Polywatch Plastic / Acrylic Watch Glass Scr[…]

Du menar: Ur bruk? :-D