- ons 23 maj 2012, 08:17
Jag köpte mej en ovanstående bil igår, vi test körde osv o allt gick bra, prutat o klart var bilen min, körde bilen ca 20mil, gör ett gas pådrag o bilen "stängde" ner sig själv med feltexten motorservice omgående, orange lampa lös i mitten... Panik kan jag lova!
Stannade min Volvo vän o han sa att det där är inget att fundera på det hade hans tidigare Volvo oxå gjort.... Stänger av o bilen går igång som inget.. Inget meddelande utan kör så det ryker...
Kör en sträcka till samma problem uppstår, nu är det inget once o det är över, utan nu är det en defekt bil jag köpt :(
Processen fortsätter o fortsätter o nu står den på gården o jag vågar inte köra....,,
Vad är det för fel?
I övrigt inga missljud, växlar fint, ja tills detta...
Faan är jag grund lurad?
Går det att åtgärda?
Blir jag ruinerad?
Hjääälp :)
Stannade min Volvo vän o han sa att det där är inget att fundera på det hade hans tidigare Volvo oxå gjort.... Stänger av o bilen går igång som inget.. Inget meddelande utan kör så det ryker...
Kör en sträcka till samma problem uppstår, nu är det inget once o det är över, utan nu är det en defekt bil jag köpt :(
Processen fortsätter o fortsätter o nu står den på gården o jag vågar inte köra....,,
Vad är det för fel?
I övrigt inga missljud, växlar fint, ja tills detta...
Faan är jag grund lurad?
Går det att åtgärda?
Blir jag ruinerad?
Hjääälp :)
Senast redigerad av 2 V70lurad, redigerad totalt 0 gång.
- By Ferguson167