Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av johnkanon
Hei, har kjøpt meg nytt avgass system til min volvo s60,lurer på hva slags tectyl lakk/maling skal jeg bruke for å rust beskytte systemet før jeg setter det på plass?

og en ting som jeg aldri har fått svar på. Hvordan i alle dager bytter man broms veska på volvo s60 bilar????? :?: [/code]
Användarvisningsbild
av G-kraft
johnkanon skrev:Hei, har kjøpt meg nytt avgass system til min volvo s60,lurer på hva slags tectyl lakk/maling skal jeg bruke for å rust beskytte systemet før jeg setter det på plass?

og en ting som jeg aldri har fått svar på. Hvordan i alle dager bytter man broms veska på volvo s60 bilar????? :?: [/code]
Bromsvätska = om du står framför motorummet så har du en liten vit behållare med svart lock längst bak till höger...bakom balken som går tvärsöver...eller så står du bredvid bilens vänstra framdäck och lutar dig lite över motorrummet, och tittar ner på motorrummet till höger,,,där finns behållaren, vit..med svart lock..gul text på locket...
Användarvisningsbild
av johnkanon
ok,den har jeg funnet med hvordan bytter du den ut? det er vel ikke bare å fylle opp med ny? det jeg lurer på er hvordan får man ut den gamle vesken
Användarvisningsbild
av G-kraft
johnkanon skrev:ok,den har jeg funnet med hvordan bytter du den ut? det er vel ikke bare å fylle opp med ny? det jeg lurer på er hvordan får man ut den gamle vesken
Har aldrig bytt den själv och jag vet inte hur man gör men ska kolla upp den senare ikväll eller imorgon....
Användarvisningsbild
av johnkanon
Takker det hadde vært kult å få til å skifte den,har skiftet alt som har med bremser å gjøre, har ikke peiling hvor lenge den vesken har vært der,så derfor har jeg lyst til å bytte den ut med ny.

takker :D

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]