Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av iaken
Idag bytte jag ut de plastsolskydden i bilen. Hade Standard på förarsidan och Mirror på Passagerar. Nu har jag solskydd i tyg med Mirror på båda.

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Brainy
Vet inte hur det är i s60 men i v70in så har jag även belysning omkring spegeln, hur löste du detta på förarsidan där du inte haft någon spegel innan?

/Anders
Användarvisningsbild
av iaken
Speglarna är belysta i båda. Kabeln är fördragen.
Detta är V70/S60 solskydd. Handtagen är identiska också. :)
Användarvisningsbild
av Loner
Visst eär det nice med dessa små uppdatering.. Hade missat att det fanns i nya i tyg.. attans, måste ju byta igen då :)

/L
Användarvisningsbild
av iaken
Visst är det. Har även satt i en solglasögonhållare på förarsidan istället för handtag. Samt satt i en mugghållare i I-panelen.
Användarvisningsbild
av Loner
iaken skrev:Visst är det. Har även satt i en solglasögonhållare på förarsidan istället för handtag. Samt satt i en mugghållare i I-panelen.
Hur tycker du glasögonhållaren funkar, jag har aldrig sett nån mer än på bild i kataloger :(

/L
Användarvisningsbild
av iaken
Loner skrev:
iaken skrev:Visst är det. Har även satt i en solglasögonhållare på förarsidan istället för handtag. Samt satt i en mugghållare i I-panelen.
Hur tycker du glasögonhållaren funkar, jag har aldrig sett nån mer än på bild i kataloger :(

/L
Den funkar alldeless strålande. Hur skönt som helst att slippa släpa på brillorna eller lägga dom i handsfacket. Jag kan ta ett foto imorrn och lägga upp. Orkar inte nu. Tuggat i mig 6 taco's :P
Användarvisningsbild
av Adamski
Najs.. så liten detalj och så mycket glädje! hehe
och vad kostade allt?
Användarvisningsbild
av ziaal243
Snyggt, bra jobbat!
Användarvisningsbild
av iaken
Gratis smakar bäst :wink:

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?