Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av OlefraDanmark
Hej - jeg har en V70N D5 163 HK fra 2003. Til foråret er det dags at byte skivor fram. Bilen har kun en ägera för mig, og han fortalte hjulene som er 16 tum alu var de originale, der er 2 sæt med bilen, samme fælg. På Ebay så jeg en KANON deal på 305 mm Zimmermann Sportsskivor, hærdede, borede og tempererede, og købte dem. Nu da jag bytede til vinterhjul opdagede jeg bilen kun har 285 mm skivor - UPS. På det engelska forummet læste jeg det kun er okhollarne som er forskillige, og på nogle fordon bromsslangerne. Jeg har spurgt Bilia, men de kan ikke lige finde de rigtige okhollare til mig, de finder bare ud fra stelnummer. På det engelske forum henvises til disse numre Venster: LH 9209724, Höger: RH 9209725. Er de korrekte for en bil med 305 mm skivor ?? en anden hjemmeisde opgir nummeret 8602456 og ingen höger/venstre. Kan nogen hjælpe med de korrekte numre for okhollare som passer mine ok og 305 mm skivor ?? Leverandøren skulle stoppe med at vorsälge Zimmernamm og jeg kan ikke byte skivorne nu.
av OlefraDanmark
Jeg fandt ud af det ved hjælp af min forhandler. Det var bare okholdarne som var forskellige. Nye okholdare har samme partnummer til højre/venstre. Det fungerer kanon, bedre bremser !!! Var der virkelig ingen på forummet som havde kunnet hjælpe ???

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]