Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Patronen
någon som vet hur man gör för att få iphone 4 s mp3 låtar till bilstereon har hu 603

går det med bluetooth eller en kabel

för det finns ju ett litet ir öga på cd
mvh
av Patronen
[quote="Patronen"]någon som vet hur man gör för att få iphone 4 s mp3 låtar till bilstereon har hu 603

går det med bluetooth eller en kabel

för det finns ju ett litet ir öga på cd
OBS JAG HAR SÖKTTTTTTTTTTT
av jaob
Jag har försökt få det jag med...
Vet att det finns en adapter som man kan koppla in på cd växlarens ingång så det blir ett 3,5mm uttag.
tror den kostar 500 - 600 kr.

Jag kör med ett sånt där kassettband som det sitter en kabel på och 3,5mm plugg.
Väldigt billig dock med sämmre ljud men funkar.
Användarvisningsbild
av kebabpizza
Finns en drös med olika adaptrar för att koppla in sig via en ingång som är avsedd för CD-växlaren. Adaptern simulerar helt enkelt att den är en CD-växlare. Hur dessa funkar vet jag inte så noga, finns tydligen både bra och dåliga (som alltid). Finns en hel del trådar om detta.
Men själv kände jag inte för att krångla med en sådan adapter, så jag bytte HU'n mot en betydligt modernare eftermarknadsstereo med USB, BT m.m. Finns färdiga monteringsdetaljer med panel och kabel hos bl.a. BRL, så att man kan stoppa i vad man själv vill ha.
Användarvisningsbild
av niborZ
Jag använder mig utav en sån här "interface" till min HU-603. Fungerar riktigt bra, dock har jag en Android mobil och brukar oftast spela via Spotify men ibland från usb porten också.
Som nämnts tidigare finns flertalet trådar om detta i kategorin "Bilstereo, DVD & Navigator"
Senast redigerad av 1 niborZ, redigerad totalt 0 gånger.

Hoppas att någon vet exakt var den sitter oc[…]

Transmissionsolja till M66

ok, tack! Bara att köpa på sig tre lite[…]

Jämfört olika försäkringsbo[…]

Filtret byttes av förra ägaren är f[…]