- ons 17 maj 2006, 19:37
Vågar man köpa en v70T -01 aut 35000mil som är fullservad hur långt går motor och låda :shock:
Moderator: Moderatorer
MASTER skrev:Vågar man köpa en v70T -01 aut 35000mil som är fullservad hur långt går motor och låda :shock:Alltså det finns ingen direkt gräns för en bil om man inte sätter den själv...vill man ha en långmilare då köper man det....men jag tycker det låter för mycket 35.000mil för en 01. Är det en f.d taxi bil då ska du undvika den....pga hur många förare samt passagerar som suttit i den..och vad som har hänt där....
ziaal243 skrev:Taxi bilar sköts alltid mkt bra, för varje dag en taxi står hos verkstan så förlorar man fina pengar därför sköter man serivcen ordentligt. De flesta åkarna servar bilen varje månad och då gör den ca 1000 mil. Just nu jobbar jag extra som taxichaufför och vi har aldrig haft problem med våra taxi bilar, spec V70 som rullar minst 50 tusen utan någon problem. Vissa modeller som ex limousiner rullar 100 tusenAlltså det finns både bra och dåliga taxi bilar....exempelvis man ser hur många chaufförer kör med de bilarna och oftast är de krockade....m.m samt det är många passagerar som t.om spyr i de här bilarna...men klart det kan finnas bra exempel också...men väldigt få.....
ziaal243 skrev:Att folk spyr i bilen är en myt.Jag var med när det hände en gång. Min polare spydde i handskfacket på en v70....
Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]
Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]
Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]