Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av snepo
Tja beställde xenon till helljuset på min s80 från humanhabit.Det var halva priset i veckan.Hämtade paketet igår.Fanns ingen som helst monterings beskrivning.Som tur var hittade jag på google.Tycker det var ruttet att inte få med nån beskrivning på hur man kopplar in det.Får väl hoppas att det funkar som det ska bara.Gott nytt år på er allihopa
Användarvisningsbild
av snepo
Finns det nån här på forumet som köpt nåt på Humanhabit??Jag köper inget mer där.Snabb leverans men ingen beskrivning.ruttet tycker jag
av kamilenski
Jag. Och är mycket nöjd. Ok. Beskrivningen saknades. Men de visste om t.ex. att en viss krets behövs i ballasten om man vill koppla in xenon till halv. Utan nåt fel. En annan sak att den har jag monterat bort. Fel ljusbild.
Och att de bytte snea lampor utan att djävlas.
Användarvisningsbild
av snepo
Ja fast jag skrev till dom att jag skulle ha till helljus
Användarvisningsbild
av snepo
ok hoppas mitt funkar som det ska när jag kopplar in det på fredag
av kamilenski
Den ska. :)
Användarvisningsbild
av Kaxe
Köpte 55 watt med speedstart till helljuset från humanhabit, ingen bruksanvisning men det behövs väl inte då det inte går att koppla fel, visst allt går om man
försöker stenhårt men kan inte se att det kan kopplas fel, jag lyckade i alla fall utan bruks. och ett jävla bra ljus blev det.
av Chrome71
Kaxe skrev:Köpte 55 watt med speedstart till helljuset från humanhabit, ingen bruksanvisning men det behövs väl inte då det inte går att koppla fel, visst allt går om man
försöker stenhårt men kan inte se att det kan kopplas fel, jag lyckade i alla fall utan bruks. och ett jävla bra ljus blev det.
Är ny på detta.. men finns det en enhet för både hel o halvljus ?
vilket var deras artikel nummer på det du köpte?
har en S80 2,9
av Chrome71
snepo skrev:Finns det nån här på forumet som köpt nåt på Humanhabit??Jag köper inget mer där.Snabb leverans men ingen beskrivning.ruttet tycker jag
Ang att det inte var någon beskrivning så är det tydligt på deras hemsida om installation .

http://www.lyson.se/sv/installation.html
Användarvisningsbild
av Kaxe
Observera att det finns 2 st Humanhabit = humanhabit.se som är orginalet och sen länken till lyson som har kopierat
humanhabits sida, humanhabit skriver att dom ska stämma humanhabit.ltd som har kopierat av humanhabits sida , artiklar och artikelnr är samma på
båda sidorna.

Länken till orginalet ang 55w med speedstart = http://www.humanhabit.se/se/xenon/xenon ... kit-1.html

25 November, 2011 VARNING + NYHETER

Vi vill fortsatt varna för ljusskygga aktörer som använder sig av liknande namn, bilder, produkter och hemsida som oss för att förvirra våra kunder. Många hör av sig till oss när de inte får några varor levererade, och blir besvikna när de inser att det inte är oss som de handlat ifrån. Se därför till att alltid handla på humanhabit.se! Vi finns ingen annanstans!

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]

Motorvärmare

skriv in regnummer eller t.ex. ring in till Bilia […]