- lör 13 maj 2006, 23:39
Hej! Helt ny på Volvo, har kollat runt här en del, luskat fram lite men till sist snurrar allt bara runt så jag hade varit tacksam för lite svar på mina funderingar. Idag provkörde jag en V70N 2,4T -03 med 17 tums hjul. Den är verkligen högaktuell för oss men jag har lite funderingar och jag jämför med en likvärdig fast med 16 tums hjul. Till saken hör att den jag körde idag klonkade det i som bara den bakifrån.
Fråga 1: Är det sån fruktansvärd skillnad mellan 16 och 17 tum på dessa bilarna beträffande komfort, eller upplevde jag bara det så pga klonkandet? Ganska stor skillnad på utseendet trots allt
2: Ärligt talat, märker man någon skillnad gentemot 2,5T -03 -04?
3: Kom det många nya uppdateringar på -04?
4: Gentemot 170 modellen, är skillnaden stor eller gigantisk eller vad? Måste erkänna att man sneglar på dom ibland när prislappen skenar iväg, men har tyvärr inte kört en sådan ännu.
Fråga 1: Är det sån fruktansvärd skillnad mellan 16 och 17 tum på dessa bilarna beträffande komfort, eller upplevde jag bara det så pga klonkandet? Ganska stor skillnad på utseendet trots allt
2: Ärligt talat, märker man någon skillnad gentemot 2,5T -03 -04?
3: Kom det många nya uppdateringar på -04?
4: Gentemot 170 modellen, är skillnaden stor eller gigantisk eller vad? Måste erkänna att man sneglar på dom ibland när prislappen skenar iväg, men har tyvärr inte kört en sådan ännu.