Kan berätta hur det var på min, säger dock inte att det är samma fel på din men jag skulle gissa på det.
I somras när det va varmt upptäckte jag att det bara blåste kallt på förarsidan och fis ljummen luft på passagerarsidan.
Såg att det va en liten mörk fläck nere i hörnet på min kondensor men reflektera inte på att det kunde va läckage utan trodde bara det va nått skit som hade fastnat där.
Så jag läste på lite om detta på detta forum och fick berättat för mig att troligtvis va det för lite gas i systemet och då prioriterar den förarsidan, vissa skrev att det kunde va ett naturligt läckage och även ett läckage pga skada.
Så jag åkte och fyllde på systemet lite billigt hos en och det visade sig att det fanns 345gram kvar i systemet av 1kg.
Han fyllde upp detta åt mig och hade även i spårmedel för att man lätt kan se om och vart det läcker.
Allt va frid och fröjd och det blev kanon kyla på både förarsidan och passagerarsidan och acn gick inte alls lika hårt och länge som förut utan den stabilisera sig snabbt på rätt temp.
MEN när jag kolla runt lite efter läckage så såg jag att det kröp fram grön äcklig sörja nere i det där hörnet.
Åkte och tömde systemet hos kylnissen (ville slippa allt kladd) för att sedan kunna byta Kondensor, hade ca 800gram kvar då.
Nu har jag en hel kondensor sitter på bilen efter mycket strul med reklamationer av kondensatorer m.m.
tror det funkar som det ska nu men svårt att säga då det har blivit kallt ute :(.
OM nån vill veta hela historien så får ni kolla denna länk.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... +kondensor