Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har inhandlat tre nya rti skivor till min gps dvd. Skiva a-b-c. Men hur får jag igång dessa?
Matar i skiva ett så kommer det upp efter en stund att det är något fel kontakta Volvo återförsäljare eller något liknande
Jonas_latt skrev:Har inhandlat tre nya rti skivor till min gps dvd. Skiva a-b-c. Men hur får jag igång dessa?
Matar i skiva ett så kommer det upp efter en stund att det är något fel kontakta Volvo återförsäljare eller något liknande
Har selv hatt litt problem med dette,jeg satte inn en dvd rens og alt ble bedre!! :-)-) Da leste den lett av,ellers kan dvd spilleren kanskje komme litt ut av stilling bak der i bagasjerommet. Så prøv evt og juster litt på den. :mrgreen: Good Luck.
BIlen är en v70 -02. Orginal skivan som sitter i nu sen bilen va ny startar direkt och det är bara en skiva.
Hur gör man när det är tre? Stoppar i a skivan först sen startar gpsen?
Ska det komma upp något då före man stoppar i skiva två (b)
Jonas_latt skrev:BIlen är en v70 -02. Orginal skivan som sitter i nu sen bilen va ny startar direkt och det är bara en skiva.
Hur gör man när det är tre? Stoppar i a skivan först sen startar gpsen?
Ska det komma upp något då före man stoppar i skiva två (b)
Du kan bara mata in en skiva i taget. Europa skivan , när du kör europa :wink: . Sen får du byta skiva om du ska fara till syd europa eller något annat land som skivan anger. Om du läser på skivan så fattar du nog :wink: .Om dvd spelaren anger att du ska sätta in en orginalskiva är det fel på skivan. Om dvd spelaren säger att den inte kan läsa skivan, kan det var fel på dvd:n.= Byt dvd.Den nya mjukvaran sitter på skivan, så den behöver du inte in på Volvo för att progamera.
F*n va skumt. sur att ha köpt de J'vla skivorna nu.

Men alltså CD. C sista skivan står att det e svenska.
Räcker det att jag bara kör in den? eller måste jag ändå köra in A och B första gången ändå?
och i så fall. Kommer dvd spelaren be mig mata in nästa skiva?
Idag köpte jag en renkörningsskiva med liten borste på.
Men tyvärr hjälpte inte detta något.

Dvdenheten hittar tyvärr ingen skiva.

Kommer det bara upp.
Vad kan detta bero på?

Fel på skivorna (liten chans)?
DVD spelaren funkar ju med orginal skivan.

På nya skivan står det För Volvo my 2002- 05 (eller va det va)
Jag har en 02 som är uttagen 03. Alltså ska detta funka?!

Det där med att bränslepumpen går […]

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]