Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasC
Snyggt men v70 likan BMW väääldigt mycket.
Användarvisningsbild
av greeeken
Liknar bmw? var då?
av EvilEd
Fronten och strålkastarna ?

Tycker dom flesta nya bilar ser ganska lika ut...

/ed
Användarvisningsbild
av AndreasC
EvilEd skrev:Fronten och strålkastarna ?

Tycker dom flesta nya bilar ser ganska lika ut...

/ed
Japp
av Snabel
De övre bilderna är väl rätt gamla och visar en maskerad version av den nya s80in?

Bilden snett framifrån är en photoshoppad bild utan tvekan, det är även den nedre som visar "v70". Bilden på bilen bakifrån är väl nya s80?
av Alminjo
ingen större skillnad... tycker volvo borde satsa mer på förändringen.. alla deras modeller S60 V70 S40 S80 e skitlika framifrån.. volvo borde kolla hur bmw o mercedes gör..
av perjak
Denna hittde jag i gårdagens Expressen. Av texten att dömma verkar det som om det bara skulle vara facelift under all plast. Gör verkligen Volvo sig sånt besvär??

http://www.expressen.se/index.jsp?a=575066
Användarvisningsbild
av G-kraft
Jag tycker den v70 är definitivt photoshoppad.....

Fronten är väl nya s80n, och bakifrån ser det ut som v50.....och s60,tror det är mycket taget från s80, fronten och bakifrån....
Användarvisningsbild
av henka35
Expressenbilen är inte bara ett facelift. Om man tittar på taklinjen så skiljer den sig från nuvarande S60. Dessutom har ju en faceliftad S60 rullat hela vintern i norrbotten utan maskering.

/Henrik

Adapter (kopplingen mellan bromsslang och ok) och[…]

945-92 Generatorbyte

Det kanske skiljer på årsmodeller var […]

Har precis startat upp min v50 fleskifuel efter e[…]

Tidigare inlägg om att det krävs en ex[…]