- fre 16 sep 2011, 19:15
hej!
jag är absolut okunnig när det kommer till bilar.. mina verkstadsräkningar bara springer iväg :(
häromdagen kom det upp "motorservice erfodras"... sisst jag lämnade in bilen så sa han att virvelspjället behövde bytas framöver men att jag kunde köra med det ett tag till, kan det vara det? vågar jag köra?
upplever att bilen drar lite mer. tycker att den lät lite mörkare nu när jag lät den stå på medelförbrukningen har även höjt sej lite. om det är vivelspjället, vad kostar det att byta det på verksta tro?
hur går jag till väga nu? bara ringa verkstad på måndag? :(
det är en v70 2,4 disel
har heller så gott som ingen värme :(
han tror att den är tät....
phuu.. bilen har gått 29.000.. visst är det vid 30.000 stora servicen kommer?
hoppas på att någon har lite kunnskap att dela av sej med// ida
jag är absolut okunnig när det kommer till bilar.. mina verkstadsräkningar bara springer iväg :(
häromdagen kom det upp "motorservice erfodras"... sisst jag lämnade in bilen så sa han att virvelspjället behövde bytas framöver men att jag kunde köra med det ett tag till, kan det vara det? vågar jag köra?
upplever att bilen drar lite mer. tycker att den lät lite mörkare nu när jag lät den stå på medelförbrukningen har även höjt sej lite. om det är vivelspjället, vad kostar det att byta det på verksta tro?
hur går jag till väga nu? bara ringa verkstad på måndag? :(
det är en v70 2,4 disel
har heller så gott som ingen värme :(
han tror att den är tät....
phuu.. bilen har gått 29.000.. visst är det vid 30.000 stora servicen kommer?
hoppas på att någon har lite kunnskap att dela av sej med// ida
- By S6024t