Tjenare.
Jo jag tror du skaffar problem faktiskt. Jag ser o hör bilar rätt ofta här på kvällskvisten som missar
fartguppen då dom är illa målade. Dom får lägga sina rester av spoilers i bakluckan o åker efter en stund .....
Det är väl ett antal här o på det andra Forumet som återställt sina bilar efter semestrar o dylikt då familjen
kanske varit med i bilen o den "slår i" när det blir flera i bilen !?
Hjulinställningen är ett annat vanligt problem verkar det som, snedslitna däck o annat jävelskap.
När jag själv ser sänkta bilar kommer jag ihåg 60 talet med alla Yankebilar med kassa fjäderpaket och där arslet
hängde i backen...inte kul att se,men det är ju bara mina åsikter förstås. Min V70 skulle jag aldrig i levande livet
sänka en millimeter. Tycker däremot att jag skulle vilja höja den typ XC på vintern för att slippa is o snöglopp
i hjulhusen som fixar obalans med mera. Men jag åker på dåliga vägar rätt ofta utan vägunderhåll eller snöröjning förstås....
och med den förhatliga bulan i mitten av vägen som en del tycker är "käckt". Skrapar som faen ibland redan nu ...

Men du är ju duktig så varför inte prova en säsong ? Om inte nöjd så återställ o sälj sänkningssatsen. Tror den är lättsåld.
Själv har jag letat XC nu i flera månader men hittar bara misskötta o vanvårdade exemplar

Lycka till o berätta hur det blir.
Freddie