Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Noodles
18" Nebula?
17" Thor?
17" Orpheus?

8)
Användarvisningsbild
av Loner
17" eller 18" Pegasus?
Användarvisningsbild
av G-kraft
Åhhh vad gött med våren....

Alltså säger bara att fälgarna gör väldigt mycket för bilen och då är det vikigt om man vill synas eller köra bränslesnålt.....

Ett tag tillbaka så hade jag nebula fälgar....då ägde jag en volvo c70...men det gjorde ont i hjärtat när det blev skrapmärken då och då, förstår inte varför man har så höga kanter, vid slutet av vissa vägar...hur än försiktig man är så kommer man alltid att göra stöt nån gång....

Äger en s60 nu och har redan beställt mina 17 tums fälgar och det blev Tethys, för jag tycker det är de snyggaste fälgarna för s60...tycker de passar s60 bäst.....

Har en vän som har s60 också och han har nebula men jag tycker inte att det passar på nåt sätt.
Tycker att Nebula ska sitta på V70n, tycker de ser bäst ut där...
17 tums är inte för stora och inte för små..tycker det räcker.....
Men kolla upp tethys..om du inte sett de för...samt THOR är också snygga..speciellt...titan THOR....och Sentina är inte så dumt heller,,,,
Användarvisningsbild
av frilins
Har tyvärr inte den själv men Tethys är min favorit! :D
av NCR
Jag tycker det skall bli skönt att få 4 st helt nytillverkade däck och orepade fälgar monterade, och jag är även glad för att de är 15". Inget vägljud, billigt att byta osv. :D

Ingen på min gata som blir imponerade av mig för att jag kör en V70N, med 18",17" eller 15" på, eftersom det känns som om alla har samma bil. :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Jag gillar inte tehtys, funderat på Otrera på till min V70, eller nebula kopior i 17".

/L
av nevyn
Jag hade inte sagt nej till att byta mina nebula mot cassiopeia...
Användarvisningsbild
av ER
Om jag inte hade köpt 17" Nebulareplikor(Volvos snyggaste fälg) så hade jag omgående beställt 17" Thor black crome till det rövarpris dom nu finns som komplettsats för.
Jag kan dock inte hjälpa det men 15-16" på P2:or ser för smått ut när man vant sig vid större doningar.
Användarvisningsbild
av Danneman
Håller med. 15-16" känns lite litet.

OK, jag hittade ett schema jag kunde ladda ner och[…]

Tvättat! Dock är den nog smutsig vid hem[…]

Som titeln lyder, Köpa v60 "VEA" […]

Har ett problem med min fjärrlåsning me[…]