Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Apollo
Hadde service på min v70 D5 2003 i Årjäng på Turessons Bil & Rep og fikk da beskjed om at de hadde ikke oppdaterat mjukvaran pga. at det var en Tyskimporterat bil ,,,,,,de hadde problemer med de bilene som dette var gjort .
Er det noen her på forumet som har vært borti samme pronblem ?
Er det ikke mulighet å få oppdaterat mjukvaran på disse bilene ,,?
Användarvisningsbild
av Kaxe
Har en V70 T5 00:a tyskimport som jag haft i 5 år och har uppdaterat alla mjukvaror inklusive byte till svenskt språk i displayen , nemas problemas = inga problem och förstår heller inte varför det skulle bli några problem med det, fick även kylfläkten bytt gratis på Helmia bil i karlstad för några år sen i samband med att jag hade in bilen för mjukvaruuppdatering , kommer inte ihåg varför kylfläkten byttes men det kostade ju inget så jag godkände bara att dom fick byta den.
Användarvisningsbild
av Argovia
Det låter lurt. Det är klart att det ska gå att uppdatera mjukvaran oavsett vilket land bilen gått i först. Vilket språk "pratar" din bil idag? Tyska, svenska eller norska?
av Apollo
Ser på de svar jeg har fått både her i sverige og i norge at de som har bruktimporterte biler får oppdatert mjukvaren i bilene ,så jeg skjønner ikke hvorfor Turessons bil i Årjäng ikke ville oppdatere min bil ,Har også vært i kontakt med Volvo i Gjøteborg i dag og jeg skulle få svar fra dem om dette ,,,,men kunne ta noen dager.
Min bil har svensk språk !
av Apollo
Hei og takk for svarene som jeg har fått ,har fått svar fra Volvo i Gjøteborg og har vært i kontakt med volvo i Strømstad og volvoforhandlere i norge og de sier at det er ikke noe problemer med oppdatering av mjukvaren i bruktimporterte biler ,
Turessons bil i Årjäng skal nå oppdatere mjukvaren i min bil etter at jeg har fortalt dem hva andre forhandlere sier ,,,,,,,,,,, :)

Erik, tack så jättemycket för utf&[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]