Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av stuffs
Hej!
Har till min bil, en v70N -02 fått tag på en komplett skinninredning.

Läste dock någonstans om att bältessträckare kunde skilja på bilar med och utan airbag?

Har nämnligen ingen passagerar airbag i min bil..

Och något annat man ska tänka på vid bytet?

Mvh
Användarvisningsbild
av hollan
bältessträckaren sitter i bältet och bältet fram sitter i b-stolpen och bak sitter i hatthyllan så mao så låter du dina egna bälten sitta kvar
Användarvisningsbild
av stuffs
hollan skrev:bältessträckaren sitter i bältet och bältet fram sitter i b-stolpen och bak sitter i hatthyllan så mao så låter du dina egna bälten sitta kvar
Okej vad bra! Tack för svar :)

Något annat man bör tänka på?

//stuffs
Användarvisningsbild
av hollan
sorry fick för mej att de va en s80 du hade ja bältena sitter i ryggstödet på v70 se bara till så dom fungerar lätt annars har bältessträckaren gått i dom och dom är inte roliga och byta du får dela på hela ryggstödet klädsel ect bältena går bara att dra ut när ryggstödet är i samma läge som det är när det är låst i bilen alltså du får hålla de typ 15 grader bakåt
Användarvisningsbild
av stuffs
hollan skrev:sorry fick för mej att de va en s80 du hade ja bältena sitter i ryggstödet på v70 se bara till så dom fungerar lätt annars har bältessträckaren gått i dom och dom är inte roliga och byta du får dela på hela ryggstödet klädsel ect bältena går bara att dra ut när ryggstödet är i samma läge som det är när det är låst i bilen alltså du får hålla de typ 15 grader bakåt
Okej, vad bra då ska jag kolla det :)
Tack!

//stuffs

.. det finns en svart grej, typ som en dörr[…]

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Gara[…]

Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in med […]

hej jag har en volvo V70N från 2002 som har […]