Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ska installera parkerings sensorer i bakre kofångare. Hittade 4 muttrar i kofferten.
Den liknar ingen kofångare som ni hade bilder på forum. Annars hade jag monterat dessa i den övre demonteringsbara delen.
Hur plockar man bort denna? Är det bara att dra ut? Eller finns det andra skruvar?
Nu har vi fixat det själva. Den satt fast med dessa 4 muttrar som fick skruvas från kofferten (batteriet fick plockas bort) och 2 skruvar i varje hjulhus utsida. Sen var det bara att dra den rakt ut. Dock ville inte antennkontakten släppa. Det är bara att dra. Biltemas sensorer placerades utan dom vinklade brickorna.
Med avstånd 50,52,50 cm. Jag hittade en bra genomgång precis i nedre dellen av vä bakre lyse. Imorgon kollar vi funktionen.
kamilenski skrev:Nu har vi fixat det själva. Den satt fast med dessa 4 muttrar som fick skruvas från kofferten (batteriet fick plockas bort) och 2 skruvar i varje hjulhus utsida. Sen var det bara att dra den rakt ut. Dock ville inte antennkontakten släppa. Det är bara att dra. Biltemas sensorer placerades utan dom vinklade brickorna.
Med avstånd 50,52,50 cm. Jag hittade en bra genomgång precis i nedre dellen av vä bakre lyse. Imorgon kollar vi funktionen.

Var inte hålen förmarkerade??
greeeken skrev:
kamilenski skrev:Nu har vi fixat det själva. Den satt fast med dessa 4 muttrar som fick skruvas från kofferten (batteriet fick plockas bort) och 2 skruvar i varje hjulhus utsida. Sen var det bara att dra den rakt ut. Dock ville inte antennkontakten släppa. Det är bara att dra. Biltemas sensorer placerades utan dom vinklade brickorna.

Var inte hålen förmarkerade??
Till ett sett om 5. Biltemas har 4. Körde med egen placering. Får se hur det blir funktionsmässigt. Hoppas givarna "missar" dragkroken.

Nu är jag inne på min andra lån[…]

Läste på Facebook att erbjudandet skul[…]

Två olika bränslefilter till v50?

I VIDA så finns det två olika part num[…]

Menar du temperaturen i kupén? Det är […]