Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av asslan
Jag har en V70 II 2.4 T-00. Det kanske finns en annan tråd med detta problem isf ber jag om ursäkt men till mitt problem. Jag köpte nya helljus/extraljus sådana där Led lampor och kopplade in dem efter konstens alla regler så började krångla när jag ska byta från påslaget helljus till halvljuset det ”hänger” sig så jag måste ”dutta” på spaken en eller flera gånger för att de ska slockna eller hur de nu stavas.

Jag kontaktar bilia för att fråga om det kan va relät som hänger sig eftersom att det klickar till när jag testar. Tror att ljudet kommer nerifrån pedalstället, men den inkompetenta killen som svarade på reservdelar sa att de finns tre st Relän men vart dom går vet han inte å de kan han inte se. Då bad ja han fara å flyga efter ett stunds diskussioner. :-(O)

Men kan någon kanske hjälpa mig med lite tipps på vad de kan va och om de e separata relän eller ett å samma till hel/halvljus. ?:-/
Användarvisningsbild
av Kaxe
kopplade in dem efter konstens alla regler
Vad innebär det? nytt relä till extraljusen eller via volvos originaluttag med knapp? eller har du bara skarvat in på befintlig kabel? :shock:

Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]

Har kollat men kan inte se någon kabel som &[…]

Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]

Vatten I bagagen på S60

Kan vara bakrutan som läcker. Har varit utf&o[…]