- tis 20 okt 2009, 20:04
I en annad tråd (http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=19&t=44459) diskuterades fyrhjulsinställning och min bil har -1.3 respektive -1.4 bak efter fyrhjulsinställning på originalverkstad och som ett troligt resultat tuggar den däck på insidan bak.
Men cambern låter ju sig inte enkelt justeras... OK, det finns specialbussningar att beställa från Uwesa (men mest är det väl för dom sänkt sina bilar?).
Tog en snabb titt idag och det finns ju en mängd bussningar i bakvagnen (minst två upptill och två nedtill om jag räknade rätt?).
Att byta alla fyra på båda sidorna kostar ju en slant - är det verkligen huskuren som måste till?
Någon som har nått tips att ge?
/f
Men cambern låter ju sig inte enkelt justeras... OK, det finns specialbussningar att beställa från Uwesa (men mest är det väl för dom sänkt sina bilar?).
Tog en snabb titt idag och det finns ju en mängd bussningar i bakvagnen (minst två upptill och två nedtill om jag räknade rätt?).
Att byta alla fyra på båda sidorna kostar ju en slant - är det verkligen huskuren som måste till?
Någon som har nått tips att ge?
/f
Håll fast i ratten om traktorn stjälper. Hoppa ej!
- By pv-johnson