Moderator: Moderatorer
Brainded skrev:Tycker även jag att de gamla speglarna är snyggare men jag kan tänka mig att de nya är aerodynamiskt bättre. Volvo har ju haft en hel del kritik internt då man lät designavdelningen styra hur backspeglarna skulle utformas så de nya klarar säkerligen höga farter bättre.Ja det sägs ju att bilen blir mindre smutsig med den nya modellen, och den ser lite "sportigare" ut nu när man vant sig.
/Anders
Loner skrev:Dessutom så tjuter den inte i fartvinden som den gamla kunde göra.Brainded skrev:Tycker även jag att de gamla speglarna är snyggare men jag kan tänka mig att de nya är aerodynamiskt bättre. Volvo har ju haft en hel del kritik internt då man lät designavdelningen styra hur backspeglarna skulle utformas så de nya klarar säkerligen höga farter bättre.Ja det sägs ju att bilen blir mindre smutsig med den nya modellen, och den ser lite "sportigare" ut nu när man vant sig.
/Anders
Tyvärr har jag inte "orkat" uppdatera mjukvaran så jag får igång elinfällningen och markbelysningen :roll:
/L
Loner skrev:Elinfällning och markbelysning? vad har jag nu missat?Brainded skrev:Tycker även jag att de gamla speglarna är snyggare men jag kan tänka mig att de nya är aerodynamiskt bättre. Volvo har ju haft en hel del kritik internt då man lät designavdelningen styra hur backspeglarna skulle utformas så de nya klarar säkerligen höga farter bättre.Ja det sägs ju att bilen blir mindre smutsig med den nya modellen, och den ser lite "sportigare" ut nu när man vant sig.
/Anders
Tyvärr har jag inte "orkat" uppdatera mjukvaran så jag får igång elinfällningen och markbelysningen :roll:
/L
Brainded skrev: Elinfällning och markbelysning? vad har jag nu missat?Att speglarna finns med elinfällning och markbelysning? :D
/Anders V70 -04
En ständig jakt på kapital verkar vara […]