Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av skutte
hej sitter en volvo orginal telefon i min bil skulle vilja koppla om min mobil till bilen utan att behöva ha två sim kort finns det något sätt att lösa detta enkelt och kuna använda handsfreen i bilen.
av Psyko
skutte skrev:hej sitter en volvo orginal telefon i min bil skulle vilja koppla om min mobil till bilen utan att behöva ha två sim kort finns det något sätt att lösa detta enkelt och kuna använda handsfreen i bilen.
Nej, det går inte.
Det enda sättet är att köpa en BT h-free som passar till din telefon.
Användarvisningsbild
av flyvert
Jag har tjänsten extrakort (kostar 40 kr/mån hos Telia) och är mobiltelefonen avslagen vidarekopplas samtalet automatiskt till bilen. Glömmer man att stänga av nallen då man kör kan man trycka på "No" på nallen (på Ericsson iaf) så kopplas samtalet till bilens telefon och man kan nyttja dess handsfree.

Båda korten är kopplade till samma mobilsvarslåda. Bilkortet bör ha nummerpresentation för utgående samtal avslaget (dolt nummer), annars kan "folk" lära sig fel nummer och riskerar att ringa till bilen.

/f

Nej det är en gängad plugg, ser ut lite […]

En (4T) motor som har lägre lyft men ungef&au[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]