Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Xotica
Ngn som kan veta vad detta kan bero på. När jag gör en vänstersväng så kommer det ett ljud från den sidan av bilen som även känns i ratten .. påminner om en skrollande tuuutsignal , detta speciellt ifall jag gasar på genom vänstersvängen

tacksam för svar//Xo
av Xotica
Hej igen!

Spanade runt lite på forumet och beslöt mej därefter att kolla in vätskenivån på servostyrningen vilket var ett smart drag, den gynnaren var ganska torr =)

Ska testa fylla på nu när volvo öppnar imorrn och se ifall oljudet försvinner.

//Xo
av Xotica
Xotica skrev:Hej igen!

Spanade runt lite på forumet och beslöt mej därefter att kolla in vätskenivån på servostyrningen vilket var ett smart drag, den gynnaren var ganska torr =)

Ska testa fylla på nu när volvo öppnar imorrn och se ifall oljudet försvinner.

//Xo
Hann inte åka förbi på Volvo, ngn som vet ifall det finns ngn annan stans tex OK Q8 Jula clas ohlsson lr liknande givetvis i ungefärligen lr samma kvalitet som Volvos egna
tacksam för snabba svar //Xo
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Har du någon Swedol i närheten? De har ju Q8-olja och lördagsöppet. Finns säkert någon där som kan hjälpa dig så du får rätt.
av Xotica
Nej, har inget swedol i min närhet.. Men volvo har ju också lördagsöppet.. tänkte mer på ifall det fanns ngt liknande man kunde handla efter 18:00 då jag skrev inlägget.. men tror det blir att vänta tills imorrn och handla det direkt på volvo iaf.

Tack för ditt svar iaf Stupid-Flanders

Hej! Min 740 låter lite mysko när den &[…]

D4 VEA dricker olja

Bilen går bra. Dessvärre har vänst[…]

Hej! Min 740 låter lite mysko när den &[…]

Injektorer

Carbclean är riktigt arga saker, löser u[…]