Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sharkman
Jag provade att beställa ett kjolpaket från CK. Billigt va de så jag förväntade mig inte mycket men nu när jag fått det måste jag säga att det ser riktigt bra ut.
Jag återkommer när jag provmonterat osv.
En bild på främre provisoriskt utan skruvar eller annat. Direkt efter jag fick hem det. (Idag)
http://www.garaget.org/?car=63234&image=1338890
Svart gelcoat, så den ser redan lackad ut...
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Denna tråd får du gärna hålla uppdaterad då även jag funderat på detta paket men behöver fler bilder samt lite inspiration först :P

Hoppas att allt passar som det ska!!
Användarvisningsbild
av Sharkman
Har sett att det blir lite spaklande för att jämna till bakre delen men jag håller er uppdaterade.
Användarvisningsbild
av Funk
CK ? Har du en länk ?

/Thomas
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Jo det priset kan man inte klaga på, men frågan är är det någon glipa som inte stämmer så kan man ju inte börja på och spackla då det redan är målat så hugget som stucket om man ska ta det lackat i så fall, därför det ska bli intressant nu att höra om pass formen osv..
Användarvisningsbild
av greeeken
TS skrev ju att man behövde spackla ltie för att få det bra.
Ganska dumt om man beställer färdiglackat för att sen vara tvungen att spackla o sen lacka igen.

Men det är ett fint paket
Användarvisningsbild
av Sharkman
Inte haft tid med montering då jag har en bil till och bygger på men hoppas få tid för volvon snart.

Har den utgått hos Volvo? Även om den u[…]

Kylarvatten läckage Volvo 940

Hej. Undrar om det är någon som vet va[…]

Har monterat ny kupefläkt i min volvo 850, m[…]

Felkod 326

Sorry v50 2,0 disel