Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Adamski
HEJ!
Min fråga gäller volvos pedalskoning.. aluminium pedaler / sport pedaler till volvo S60 automat från 2007..
Bilia samt Upplands Motor har ett erbjudande men det verkar gälla alla modeller förutom S60..
Sen har varken Bilia eller Upplands Motor kunnat svara på om det finns några sport pedaler till S60?
Vet någon om det ens finns sånna? och då menar jag orginal..
MVH.
av S.t.r.a.n.D
Vad jag hört så är Heico i såg inte onormalt dyrt. Utan det är SAM (svensk importör av Heico) som tar riktiga överpriser (tycker jag). Har läst om vissa som åkt till tyskland och eller danmark och köpt till bättre priser.
Jag har även varit i kontakt med Heico och frågat om man får köpa direkt från dem i tyskland men de vill inte sälja direkt till privatpersoner i sverige eftersom det har en svensk återförsäljare. Så då måste man alltså åka dit. Och att åka enbart för detta så blir det nog inte billigare. Men det finns ju andra anledningar att också åka ner till tyskland.
V60(19-) Cross Country US Import

Hej Jag är lite sugen på att importer[…]

Det är för dåligt, men hoppas att […]

Trasig taklucka

Blir svårt iom att hela glasluckan och delar[…]

Spolning av automatlåda

Aja men den kan väl lika gärna rasa f&ou[…]