Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av para
Jag köpte frontbåge till min XC (min återförsäljaren TSRR finns ej kvar) och KAMA ute i Nödinge monterade den åt mig. Riktiga klåpare. Hade bokat tid men när jag kom dit så hade dom ej bågen hemma. Lämnade bilen där över dagen och när dom sen körde hem den åt mig så hade dom satt på fel båge, inte den jag beställt. Gör om/gör rätt. Andra bågen hade ej samma hålbild så jag har ett par extra hål i kofångaren. Nån vecka senare märker jag att en skruv är lös. Ingen gänginsatts, skruven bara istoppad! Bokar tid igen men när jag kommer dit har mekanikern gått hem och han som är där kan ej fixa det. Tillbaks dit nästa dag och sätta fast den. Nu har jag haft den ett år och är nöjd.

SAM säljer bågar o frontrör, det är nog KAMAs (?) och SAM har nog egen verkstad. Se länk
http://www.samsteffansson.se/bilmodeindex.html
av Jerre
Det lät lite struligt med KAMA.
Nån som vet nån annan som säljer sidobågar (under dörrarna längs sidorna) i Sthlms trakten?

Kan slå ett slag för Isudar och tr&arin[…]

Dragkontakt *Uppdaterad*

Vissa saker är det problem med om prylarna &a[…]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att det[…]

XC70 D4 awd, D5244T17. Lurar på om vevhusve[…]