Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jaco
Någon som vet hur man tar bort railsen på en V70 -01 samt om det krävs något för att dölja ev. hål efter man tagit bort dem?
Användarvisningsbild
av CarMan
Jaco skrev:Någon som vet hur man tar bort railsen på en V70 -01 samt om det krävs något för att dölja ev. hål efter man tagit bort dem?
det sitter en skruv vid varje stöd, skruvatt uppifrån.
du behöver en ny lång längsgående ilist istället för dom 4:a små bitar du har idag
av Jaco
CarMan skrev:
Jaco skrev:Någon som vet hur man tar bort railsen på en V70 -01 samt om det krävs något för att dölja ev. hål efter man tagit bort dem?
du behöver en ny lång längsgående ilist istället för dom 4:a små bitar du har idag
Okej, tack för svaret. Vet du om de är lackade när man köper dem, eller får man göra det själv? Du vet möjligtvis inte priset på dessa lister?
Användarvisningsbild
av CarMan
Jaco skrev:
CarMan skrev:
Okej, tack för svaret. Vet du om de är lackade när man köper dem, eller får man göra det själv? Du vet möjligtvis inte priset på dessa lister?
listerna köps lackerade, vet ej pris.
Användarvisningsbild
av henrik_6
Kostar ca 1400:- stycket på Volvo...

Kollade upp det innan jag började skruva bort min, så med det priset fick det vänta lite :-)
av Jaco
Ja, det lär det nog få göra... fy f-n vad dyrt.
Användarvisningsbild
av CarMan
men då är den färdig lackad & alla klips ingår!

fan va billigt !
bgara lack är ju annars 1000:-
Användarvisningsbild
av frilins
Köp nya (begagnade) på skroten, har du tur så hittar du din färg annars måla själv!
Användarvisningsbild
av CarMan
frilins skrev:Köp nya (begagnade) på skroten, har du tur så hittar du din färg annars måla själv!
Lite svårt att hitta en bil utan rails på skroten bara
Användarvisningsbild
av frilins
CarMan skrev:
frilins skrev:Köp nya (begagnade) på skroten, har du tur så hittar du din färg annars måla själv!
Lite svårt att hitta en bil utan rails på skroten bara
Ja det är det men det kan vara värt att kolla.

Lättast är väl att mäta gä[…]

SKruvarna satt itne löst tyckte jag (nu vet j[…]

Hej igen, Nämen precis min tanke. Var mest in[…]

Kör igång en tråd för oss me[…]