Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Klubban
Tja jag är ute efter en uppsättning 18"are med dugliga däck..
Är det någon som sitter på två par fina nebulor? känns lite tråkigt att slänga ut 5400:- hos volvo för bara en fälgen :(
Köpte fejk Nebula från Gummihuset.se (till S60) men dom säljer inte dom nå mer, varför vet jag inte.

Nån som har en idé om nått som passar en Silvermetallic-05
bifoga gärna lite bilder/länkar

Mvh Klubban :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Brainy
Hej Klubban, trevligt med en Gävlebo! :D

Då du både vill köpa och ber om tips så låter jag tråden vara för denna gång men i fortsättningen så får du gärna lägga in en annons under köpes om du vill köpa fälgar och en tråd under denna forumsdel om du vill ha tips om vilka fälgar som ser bra ut.

Mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Klubban
Okey ska tänka på inläggen :)

Hur pass kant stött? har du nå bilder på dom? och vad menar du med look? är det fejk nebula?

Tackar för svaren
:D
av S.t.r.a.n.D
Jag antar att han menar fejk nebula.

Jag därimot, har 4st. äkta Nebula BBS spilt fälgar med bra däck (2st har rullat ca200mil, de andra två 800mil, mycket mönster kvar). En fälg har tyvärr lite fula skrapmärken. Kan skicka bilder på dem till veckan om det är intressant.
Har tänkt köpa nya till nästa sommar så dom skall säljas såsmåningom. Kan tyvärr inte sälja dem förän jag är tvungen att lägga på vinterdäcken.
Användarvisningsbild
av Klubban
okey. För jag tänkte lägga om vinterdäcken på orginal 15" fälgarna, så intresset är ju att använda dom till nästa sommar så visst kan jag vänta tills dess om priset är överkommligt :wink: .

Så kan du fixa lite bilder till veckan så är det intressant.
Användarvisningsbild
av Klubban
Ge ett bud om du inte vet om dom är äkta eller inte?

Det står bbs graverat i fälgkanten om dom är äkta, och fejk fälgarna är mörka på insidan (dom jag sett på iaf)

Vad är det för däck? 225/235 35/40/45?
Är dom äkta så är de ju intressant

Nu är bilen inomhus och här kommer den f[…]

https://www.blocket.se/annons/ostergotland/volvo_v[…]

Vänster bakfälg blir varm

Jag gick runt bilen och bad en annan sitta i och b[…]

Tjena! Testar att skriva här för nu b&ou[…]