olofgeo skrev:Det skrivs en del här om serviceintervall,2005 årsmodeller har 3000mil/2års intervall ,vad är skillnaden mot äldre bilar?annan olja tex?vet inte vad som ändrats i motorn, men deta biler har en annan olja.
Moderator: Moderatorer
olofgeo skrev:Det skrivs en del här om serviceintervall,2005 årsmodeller har 3000mil/2års intervall ,vad är skillnaden mot äldre bilar?annan olja tex?vet inte vad som ändrats i motorn, men deta biler har en annan olja.
..Jag gissar skandix kittet funkar så att […]
Sitter tyvärr inte original men jag har ett p[…]