Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
Truls skrev:Hva menes med "Administrativt option" ? Står oppgitt i en del annonser.
´

Jag ska också köpa ny bil och undrar det samma...vad menas med "Administrativt option"? Finns tydligen 1 & 2
Användarvisningsbild
av hemglass
Truls skrev:Hva menes med "Administrativt option" ? Står oppgitt i en del annonser.
Tydligen många som undrar detta... :oops: jag är ännu en :???:
av Hemgårn
ungefär lika bra som rostskyddsgarantin. Det bara står där. Det har ingen funktion. Min säljare på Volvo (Skobes) sa att det bara stod så. Att det inte hade någon betydelse. Precis som rostskyddsgarantin. Helt värdelös. :twisted:
Användarvisningsbild
av Loner
Ja detta är en gåta för mig med..

/L
av Noodles
Jag fick de förklarat med att om man typ har emblem borttagna från fabrik så räknas detta som 'admin option'.

Även jag har administrativt option i specen på min jubileum, den saknar också de 2 jubileumsdekalerna som normalt sitter fram på dörrarna, på samma ställe där ocean emblemen normalt sitter, framtill, nere.
av Hemgårn
Ok, det låter troligt. I alla fall har jag inga sådana dekaler på min lilla jubileumsbil. ;)
av Noodles
Jag tror dock bara de var 02orna som kom med dessa men.. :)
av Hemgårn
Noodles skrev:Jag tror dock bara de var 02orna som kom med dessa men.. :)
Hehe... jaja, hur som helst så är det väl en larvig grej att ha med i produktbeskrivningen då det inte är något att skryta med. Har jag nämnt rostskyddsgarantin? :twisted:
av Noodles
Nedan är en bild på emblemet jag saknar på min.
Bild

Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]

Vaccumslangar till 940

Har du koll på vad det är för dime[…]

Både den vita och bruna går väl n[…]

D4 VEA dricker olja

Kommer köra https://oljedroppen.se/produkt/mo[…]