Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
?:-/ Hej Jensen, rackarns jag hittar inte mina öglor fram eller bak :oops: Är du säker för jag har ingen AirB. fram ?:-/ Skall mattorna lyftas, att dom är gömda kanske :-O)
Användarvisningsbild
av Jon
Min svärfar har en 850 och han fick skära fram öglorna under mattan i framsätet. De fanns där i alla fall.

/j
Användarvisningsbild
av Stupid-Flanders
Den högra fram sitter ganska högt upp på den högra "väggen" De kan, som Jon säger, ligga dolda under mattan så man måste skära fram dem.

Bak sitter de längst bak på skenorna du skjuter stolen fram och tillbaka på.
Användarvisningsbild
av Nexus
SHO skrev:Är det ngn som vet om V70N har fästöglor för barnstol (V70 97-00 har det inte).

/S

??:-/
Gammla V70 har visst fästöglor. på båda sidor bak på stolsskenorna och fram får man skära hål för de i golvmattan.
(undantag är bilar med airbag på pass sida och bilar utrustade med el-stol men finns köpa på bilia till el-stolar oxå.)
Bild Bild
Ursäkta bild kvalitet :oops:
Användarvisningsbild
av wissel
Tack Grammse för bilderna, jag gick nyss ut o började trycka med 2 fingrar runt om på sidorna enligt dina bilder, VIPS dom fanns där. Det var bara att trycka lite försiktigt på klädseln så visade dom sig.Inga verktyg ens. har som sagt letat tidigare men inte prcis där förstås :oops:
Vad skulle man ta sig till utan detta forum :D :D

Den har antingen stått utomhus eller i ett f[…]

Värmepaket 940

Jo skulle väl använt sökmotorn, det[…]

Nu har jag bytt drivaxel och spindelled - om n&ari[…]