- sön 20 jul 2008, 12:09
För att dra historian kort, efter att livit av med mina fälgar så lämnades bilen in på "reparation", när de fått fälgarna så skulle de köra in bilen (stått stilla i 2 veckor), den startade inte men med startkablar gick den igång, samma sak hände när jag skulle hämta bilen efter 1 dag stillastående. Var på semester i 2 veckor och när jag kom hem så startade inte bilen såklart utan startkablar, sedan har jag kört med den varje dag och den har inte krånglat.
En dag startar den inte och jag laddar batteriet, det var fulladdat efter 1.5 timme och bilen går igång perfekt, senare på kvällen startar inte bilen igen utan startkablar.
Hur kollar man upp vad som är fel, ingen felkod finns eller nåt förutom att en positionslampa inte är ikopplad.
Tips?
En dag startar den inte och jag laddar batteriet, det var fulladdat efter 1.5 timme och bilen går igång perfekt, senare på kvällen startar inte bilen igen utan startkablar.
Hur kollar man upp vad som är fel, ingen felkod finns eller nåt förutom att en positionslampa inte är ikopplad.
Tips?