Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Jag har fått en slags bubbla i glaset till innerbackspegeln. Det gör att spegeln visar en slags avbländad blandning i kanterna tillbubblan. Det är en innerbackspegel med aut. avbländning. Hur bär man sig åt om man ska byta denna? Är det något man ska tänka på? Sitter det larmsensorer mm i den? Tacksam för svar. Är riktigt irriterande med bubblan mitt i synfältet på spegeln.
Användarvisningsbild
av wissel
Hej Gizz.
Ett tips, använd sökfunktionen (rutan uppe till höger) skriv Innerbackspegel i den o du kommer att få minst 30 trådar med bilder o innehåll, massor av tips, o bilder. jag ändrade min via programvaran förra servicen....allt går. :D
Lycka till. :-)-)
Användarvisningsbild
av Gizz
wissel skrev:Hej Gizz.
Ett tips, använd sökfunktionen (rutan uppe till höger) skriv Innerbackspegel i den o du kommer att få minst 30 trådar med bilder o innehåll, massor av tips, o bilder. jag ändrade min via programvaran förra servicen....allt går. :D
Lycka till. :-)-)
Jag sökte men orkade inte gå igenom alla trådarna just då. Ska väl se ifall jag hittar något matnyttigt. Tack för tipset.
Användarvisningsbild
av Gizz
Psyko skrev:Det går inte att köpa en begagnad spegel eftersom det är en kodad enhet.

Du måste köpa en ny och dessutom ladda mjukvara i den.
Är det så illa? Fasen också. Tack för informationen. Nu slipper man stå där med skägget i brevlådan.
Dynamiska strålkastare?

Var det inte 2021 - 2023 som det fanns ett ljuspak[…]

Den stora annons-tråden

:-o :-) https://www.blocket.se/annons/14021[…]

Räckvidd T6 Recharge

Haft min my25 i tre månader. För mig pe[…]

Du som fick tag på skärmar med ok passf[…]