- ons 02 jul 2008, 08:36
Jag har tjatat på BSR i 2 månader och svaret jag fick i måndags var att det förmodligen finns tillgängligt efter semestern. Men inget datum.
Tyvärr tycker jag BSR är fruktansvärt svåra att ha att göra med. De verkar totalt ointresserade av att sälja om man har frågor. På frågan om de har till S60 2,4t -01 har jag fått svar att det kommer, kanske kommer och nej det har vi inte. Olika svar varje gång.
Jag diskuterade med dom om att köpa PPC och steg 1 för att sedan lägga in Etanol mjukvara när de väl släpper det. Ville ha lite mer fart i bilen nu till sommaren då jag tidigare hade chipat. Men det var på en annan "billig" firma som inte hade en fungerande mjukvara så jag fick återställa bilen. Jag tyckte då att man kunde komma med besked om när man släpper Etanol mjukvaran eller ge mig den mjukvaran fritt inom 3 månader om den släpps. Men jag fick antingen betala 7900kr + senare ytterligare 1500kr eller vänta.
Tidigare sa de att de saknade någon uppgift för att släppa mjukvaran och att jag skulle återkomma runt 1 Juli men nu fick jag ändå inget bra svar. Efter semester kommer den eller kanske inte... Riktigt dåliga svar. Enda anledningen till att jag tänkt köpa av BSR är PPC.
Jag pendlar 10 mil/dag så om tanken kostar 590kr iställer för ca 900kr skulle det göra en hel del. + att man vad jag sett får ut mer effekt.
Mvh Sharkman
S60 R Edition... 019 Svart
BSR Steg II. (PPC, Avgassystem + filter)
Mörkt helskinn med alu inlägg
R-ratt, Blå instrumentering + alu ringar
2007 mittkonsoll, med mera