Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mr_Biddlesmooth
Läste lite i den här tråden som skapade så mkt konflikter om sargen och kom på att jag sett färdiga panelinlägg som man bara klistrade på, visserligen så får man ju inte sargen som kom 05 men det blir ett rejält ansiktsupplyft i en positiv mening, och man slipper riskera att förstöra något. Det kostar visserligen en slant men inte skjortan ;)

Ser riktigt bra ut:
Bild

Adressen för er som är inresserade:
http://www.samsteffansson.se/
Användarvisningsbild
av Mr_Biddlesmooth
V70n 01 skrev:hittar inte var det finns på deras sida har du nån direkt länk
Det gick inte att direkt länka men gå in på volvo och scrolla ner på listan, det finns ganska långt nere kommer en massa färgprover på interiörfärger så du ser det ganska bra.
av CANBus
fy fan vad fult!! riktigt apfult faktiskt.
Användarvisningsbild
av Mr_Biddlesmooth
Nja, det är väl som man säger "Smaken är som baken"
Men i detta fallet tycker jag nej sägarna lutar mer åt bara baken ;) Hehe
av caradioa
Usch säger jag! Det ska vara äkta material och inga materialimitationer av klisterlappar. Skulle vilja se fler framsteg hos de som försöker slipa en HU-603 så att en sarg runt den passar
av carpe_nemo
en fråga, och ta nu inte denna som en negativ kommentar på det ni gör!
men vore det inte enklare att bara köpa nya konsoller som redan är frästa för den listen?passar inte de nya i bilen? (jag vet att det kostar pengar, men kanske är värt de tusenlapparna för er som så gärna vill ha d?)

Om man räknar med att få högre avk[…]

Parkeringsbroms i serviceläge

Ni som kör V60 CC, vilken felkodsläsare […]

Köptips v90

Hej Funderar på att uppgradera till en v90, […]