Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndreasGLT
Jag ska tona rutorna i min V70. Men funderar lite på om jag ska tona även bakdörrarna eller låta bli dem. Jag är också osäker på hur mörkt jag ska ha det. Funderar på att tona skuffen ganska mörk och sedan bakdörrarna lite ljusare. När som har tips eller kanske en bild på hur ni har det.
Tänker lämna in den för toning (kan vara bra att nämna)
Användarvisningsbild
av Mr_Biddlesmooth
Jag har tonade bakrutor och funderar nu också på att tona passagerar rutorna bak, men jag tänker nog ta det allra mörkaste där också, blir absolut snyggast så.
Förresten om man lämnar in bilen för tonong kan man då inte få en toning som gör sikten bättre innifrån?
av AndreasGLT
Bättre sikt än utan toning blir det väl inte :) men det blir inte lika mörkt som om man köper billig film och gör det själv
Användarvisningsbild
av wissel
Hejsan, har du funderat på Solarpexius extra”rutor” tonade avtagbara, jag har detta och trivs alldeles förträffligt, tar bort bakrutan på vintern för att bättra på sikten i backspegeln. Skönt med flexibla lösningar tycker jag. :-)-)
Användarvisningsbild
av wissel
AndreasGLT skrev:Med solarplexus skivor går det väl ej att få ner rutorna på dörrarna va?
Helt korrekt, gillar inte när mina passagerare fingrar på grejerna, vill ha fin temp i bilen alltid.... :-)-)
Användarvisningsbild
av jonpa
Det var samma toning på min 855 och det var ingen fara för labben där bak, dom ska ju ändå inte vara där när man står stilla.
Udda specade bilar

En S60 T5 AWD MY21 med R-Design-exteriör och[…]

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]

3G släcks

Gäller detta även årsmodell -21? […]