Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bejopa
Hej
Har en S60 D5 -05 med handsfree HCB-100. Är långtifrån nöjd med det tillbehöret. Dålig ljudkvalitet - mottagaren hör ibland bara ett "sprakande" när man ringer upp!Kollat med Volvo där man har en handsfreesats som kostar c:a 3500:- inkl. moms för bara monteringsats med tillbehör. Värt priset? Finns det någon som har erfarenhet av Volvos bluetooth?
Hälsningar
bejopa
av Vida
Den funkar fint men kolla så att din telefon går ihop med den, nokia classic 6120 går inte den kopplas bort efter en stund kolla på motorolas hemsida de kanske har ngn tabell över kompatibla enheter. Montera mikrofonen synligt försöker du dölja den typ innanför linsen i taket får de du pratar med lyssna på en som sitter i en burk + att du får höja rösten en hel del. Den är helt klart värt pengarna :???: och nu finns den med svenska,, säg till i butik för du kan få en med allt annat än svenska.
av Psyko
bejopa skrev:Hej
Har en S60 D5 -05 med handsfree HCB-100. Är långtifrån nöjd med det tillbehöret. Dålig ljudkvalitet - mottagaren hör ibland bara ett "sprakande" när man ringer upp!Kollat med Volvo där man har en handsfreesats som kostar c:a 3500:- inkl. moms för bara monteringsats med tillbehör. Värt priset? Finns det någon som har erfarenhet av Volvos bluetooth?
Hälsningar
bejopa
Personligen skulle jag välja en h-free av samma märke som min telefon.
Då fungerar det helt klart bäst, har du ljudproblem kanske en svanhals är lösningen.
Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]

Vilken ratt? 240

Ännu inga svar? Troligen går det bra, m[…]

Bytt vattenpump? - då har ju kamremmen varit[…]