Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dieseldriver
Har en V70-03 som högtalaren i vänster framdörr slutat fungera. Det är den stora högtalaren nere i dörren.
Är det någon som haft samma problem. Jag tror bilen är utrustad med förstärkare. Är det något man bör kolla innan man river bort dörrsidan??
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Nja det hjälper ju dig inte att laga högtalaren att kolla om du har förstärkare:P:P Men däremot kan du se vilket paket du har:D

Slutsteget sitter under passagerar stolen så kika där om det sitter en "låda" med räfflor på, har du en är det något av de två större paketen, saknas steg borde du det minsta!

Nu ska vi se om jag minns rätt:

Blå lappar på högtalaren: preformance 40w
Vita lappar på högtalaren: High preformance 75w
Gula lappar på högtalaren: Premium 100w

Bara att skruva bort dörrsidan och kika.
Användarvisningsbild
av exup
Dieseldriver skrev:Har en V70-03 som högtalaren i vänster framdörr slutat fungera. Det är den stora högtalaren nere i dörren.
Är det någon som haft samma problem. Jag tror bilen är utrustad med förstärkare. Är det något man bör kolla innan man river bort dörrsidan??
Japp jag har samma probs(vänster),fast min är en 07a,ska lämna in den snart nu när jag har samlat på mej endel smågrejer,troligtvis ett glapp...

Begagnade däck? Varför https://aeromot[…]

Oljeläckage

På undersidan av turbon sitter det ett r&oum[…]

Hundgrindar v70n

Hej. Jag söker Volvo original fästen til[…]

Köra EX90 med släp

Hej! Är det någon som har erfarenhet a[…]