Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sparwen
Vart har ni placerat era kupévärmare? Jag sökte på lite gamla trådar, men tyvärr funkar inte en enda bild i dem.

Funderar på att sätta den där de flesta andra har den, alltså på vänster sida vid frampassagerarens fötter. Vad finns där bakom?

Tycker dock det är lite trist att skruva där, det blir ju inte så snygga hål om man nån gång vill ta bort den. Hur ser era lösningar ut?

Det finns ju även en liten platta där som man kan ta bort och ha skräpkorg och andra tillbehör i. Kan man använda den plattan på något sätt kanske? och på så sätt bara köpe en ny platta om man vill ta bort alla spår efter kupévärmaren.
Användarvisningsbild
av Loner
Hade min ståndes på golvet fram, sen bak, och nu står den bak på "kardantunneln", men om du vill ha den på sidan där, peta bort locket det skall väl finns skrivfäste bakom därm tillvkera en platta som du fäster där och sen fäster värmaren på.

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Hade min ståndes på golvet fram, sen bak, och nu står den bak på "kardantunneln", men om du vill ha den på sidan där, peta bort locket det skall väl finns skrivfäste bakom därm tillvkera en platta som du fäster där och sen fäster värmaren på.

/L
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]