Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anders-65
Hej!Jag har en v70n-01 som jag tänkte lacka listerna på.Är det någon som vet om det är clips,dubbelhäftande tejp,klistrade,kittade eller något annat?Jag vågar inte bryta mer,ser ut som engångsartikel.Hälsn Anders
av DaAddez
Om jag inte minns fel så sitter dom med dubbelhäftande tejp..

bara värma o dra..! :wink:
av Micklo
Bästa är att köpa nya, det är väldigt svårt att få bort dom hela... Inte att dom går av men dom blir som "bananer" :D
av anders-65
Undrar vad nya kostar?Nån som vet ifall volvo har prislista för reservdelar på nätet?
Användarvisningsbild
av greeeken
anders-65 skrev:Undrar vad nya kostar?Nån som vet ifall volvo har prislista för reservdelar på nätet?
2500 har jag för mig
Användarvisningsbild
av Degnell
greeeken skrev:
anders-65 skrev:Undrar vad nya kostar?Nån som vet ifall volvo har prislista för reservdelar på nätet?
2500 har jag för mig
Lät nästan lite billigt. Går det att köpa färdiglackade lister i bilens färg direkt från volvo, och vad ligger dom på isf?
Användarvisningsbild
av greeeken
Degnell skrev:
greeeken skrev:
2500 har jag för mig
Lät nästan lite billigt. Går det att köpa färdiglackade lister i bilens färg direkt från volvo, och vad ligger dom på isf?
Låter det vara osagt för där vet jag inte
av Firehawk-Adde
Nya (lackade) lister finns hos Volvo, sitter på -05 o upp. Du behöver färgkoden när du beställer. Annars har ju JB i Jönköping kompletta beg. satser...........
Användarvisningsbild
av Janne3
Är du säker på det? Fanns inte när ja frågade i alla fall, endast grundlackade
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]