- mån 12 nov 2007, 10:29
Har bara kört ca 50 mil med nya bilen och redan har diverse hack uppkommit i lacken. Framförallt bakom höger bakhjul. Där syns nu ett antal hack längst ner, bla ett rejält där plasten blivit liksom uppristad och färgflagor hänger. Inget stort hack visserligen men hur ser bilen ut efter 10 000 mil om den redan nu har fått dessa skavanker?
Hur ser era bilar ut? Många hack i lacken eller har ni stänkskydd? Hjälper stänkskydden? Hur monteras bakre stänkskydden?
Edit: Är motståndare till salt på vägarna men när alternativet är makadam så tycker jag nog att salt är betydligt bättre. Någon sand har jag inte sett på många år utan det är stora sylvassa stenar som slängs ut istället. Mycket irriterande.
Hur ser era bilar ut? Många hack i lacken eller har ni stänkskydd? Hjälper stänkskydden? Hur monteras bakre stänkskydden?
Edit: Är motståndare till salt på vägarna men när alternativet är makadam så tycker jag nog att salt är betydligt bättre. Någon sand har jag inte sett på många år utan det är stora sylvassa stenar som slängs ut istället. Mycket irriterande.
http://www.jasifil.se
V70N Classic 2,4 170 -08
V70N Classic 2,4 170 -08