Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av wissel
jg har en något anorlunda grill på min V70. Är det någon Jubileum, eller annat ? Har inte sett detta tidigare, Nyfiken i en strut är man ju ?
Någon som vet ?
Bild finns i fotogalleriet då jag inte vet hur man lägger bild här i tråden ?!
Wissel[/u][/url]
av Noodles
Jag har en jubileum, men min grill ser inte ut sådär så..
De e lite svårt att se exakt hur den ser ut på bilden, du har ingen närbild av den? :)
Användarvisningsbild
av Loner
Jag har försökt reda ut detta förrut, men lyckades aldrig få nån bild på en jubileums-grill, den har ju annat at nr är standardgrillen, så nått borde skilja.

Kan du inte ta en närbild på grillen, för det är lite svårt att se...

/L
Användarvisningsbild
av wissel
Jag fotar imorgon och lägger dom i Fotogalleriet....dom bilder som ligger där nu är väl ungefär lika dåliga som den som syns här....återkommer
wissel
av christer.d
wissel skrev:jg har en något anorlunda grill på min V70. Är det någon Jubileum, eller annat ? Har inte sett detta tidigare, Nyfiken i en strut är man ju ?
Någon som vet ?
Bild finns i fotogalleriet då jag inte vet hur man lägger bild här i tråden ?!
Wissel[/u][/url]
he inte så bra på det var hittar jag den bild har sökt men hittar inte.
tack på förhand
Användarvisningsbild
av wissel
chister D.
hejsan Christer. Alldeles under den Gula texten " Sveriges Volvoforum" har du smårubriker varav en är FOTOGALLERIET.......Lycka till,blir glad om jag får någon idé om detta.
Wissel
av christer.d
wissel skrev:chister D.
hejsan Christer. Alldeles under den Gula texten " Sveriges Volvoforum" har du smårubriker varav en är FOTOGALLERIET.......Lycka till,blir glad om jag får någon idé om detta.
Wissel
tackar nu har jag tittad på bilderna
jag tror det är en skicklig kille eller tjej som satt dit dom det är inte orginal i alla fall tror jag.
hör med en volvo firma.
Användarvisningsbild
av Mr H
Nä, någon sådan grill har jag aldrig sett på någon P2:a i fabriken, så original kan jag aldrig tänka mig att det är. Det måste vara någon som "meckat" ihop det där själv.
Användarvisningsbild
av Nexus
krom list finns ju på "metervara" :wink:
Ser ut som de andra säger "hemma snickeri". i min smak så ser det lite tårta på tårta ut men smaken e som baken :)

Hej! Nykomling i forumet här😊 Har en XC90 202[…]

installera dragkrok

Kollade på skroten och det finns två m[…]

Om Din bil halkar till så kommer också[…]

Ja det är inte helt enkelt, för det m&[…]