Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av OrsonGbg
Jag har idag en S60 2.5T 04:a. Har länge letat efter en S60 T5 05:a eller nyare för att jag gillar den faceliftade varianten, M66 lådan och allt det där andra bra som kom 05. Nu har jag hittat en S60 T5 04:a med den utrustningen jag vill ha och funderar på att slå till. Denna T5:a kostar runt 155 tkr så det blir inte så mycket pengar att lägga emellan vid ett inbyte. Vill jag ha en T5 05 eller nyare så handlar det om åtminstone 200 tkr eller mer för en sådan bil. Hur skulle ni gjort? Väntat till en 05:a dykt upp och slått till på den eller köpa en av samma årsmodell jag har nu med lite mer motor och utrustning? Det som gör att jag inte riktigt gör att jag kan bestämma mig är om jag vill lägga ut runt 50 tkr för faceliften som kom 05? Å andra sidan kanske det känns lite tråkigt om man nu ändå ska byta bil att köpa "nästan" samma bil som jag redan har?
installera dragkrok

De delar som du behöver för att montera […]

Kan inte låsa upp dragkroken

Tack för den. Jag hade fel -- det går a[…]

Läste ett test at Zeekr 7X i Teknikens vä[…]

Jag har SIM-kort i bilen mest för att då[…]