Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Hmm... För det första har killen eller företaget använt Volvo`s bilder från deras egna hemsida i annonsen.
Tror INTE de får göra så...

Med tanke på bilderna på S60.n får iallafall jag för mig att det är ett original kit som man köper vilket det inte är.

Fråga om bilder på DERAS bodykit och inte Volvo`s original, så kanske man kan säga om det är värt pengarna eller inte.

Är det tunn "rapplig" plast, tycker jag inte det är värt 6.990:-

Men är det nästan samma kvalitè som originalet kan det ju vara värt det... :lol:
av Frigge
Nja, det där var lite sisodär va.....

Som Volvobengan säger, dom vill nog få folk o tro att det
är deras paket på S60:n men det är det ju INTE.
Frågan är vad man får om man handlar av dom.

Skulle nog börja med att kräva att få se bilder på DERAS paket till S60
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Precis Frigge...

Har precis mailat dom och frågat om bilder.
Förmodligen får man inga bilder 8)
av Frigge
VolvoBengan skrev:Precis Frigge...

Har precis mailat dom och frågat om bilder.
Förmodligen får man inga bilder 8)
Eller så hänvisar dom till bilderna på Blocket :lol:
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
ooopps....

Såg en sak, jag är faktiskt ingen minisnut, gillar inte snutar ändå... MEN killen eller ja företaget har retuscherat (felstavat?) Volvo`s original bild och satt dit sin egen logga nere i vänstra hörnet, och sen "sprayat" över den så det knappt ska ses... hmm... seriös kille... NOT.

Undra vad Volvo säger att han använder deras bilder och skriver dit sin egen logga och i sin tur marknadsför sig med det?

Vad tror du Frigge? :roll:
av Frigge
VolvoBengan skrev:ooopps....

Såg en sak, jag är faktiskt ingen minisnut, gillar inte snutar ändå... MEN killen eller ja företaget har retuscherat (felstavat?) Volvo`s original bild och satt dit sin egen logga nere i vänstra hörnet, och sen "sprayat" över den så det knappt ska ses... hmm... seriös kille... NOT.

Undra vad Volvo säger att han använder deras bilder och skriver dit sin egen logga och i sin tur marknadsför sig med det?

Vad tror du Frigge? :roll:
Ja det är inget man blir populär på allafall :lol:
Personligen skulle jag nog INTE handla av det företaget,verkar skapligt oseriöst :roll:
av suvlaki
jag fick inga bilder av han, haha. Men han sa att passformen är 100% och marknadens bästa kvalité
av LOTEZ
..och detta svar fick jag:

Jag fråga:
Hejsan,>Passar S60´s paket till MY05 och framåt eller>upp tom MY04? Kom en facelift 05. Priset för det>är?>>Mvh Lotez

Svar:
de passar till s60 01 upp pris 6990

Vilket är rent skitsnack. Fästen ser inte lika ut och sitter heller ej på samma plats ... KÖP INTE AV DENNA KILLE

/ Lotez
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Ok, här kommer svaret på min fråga till killen och även det jag skickade till honom.

Jag mailade detta:

" Hej!

Jag skulle vilja köpa ett bodykit till min S60 av
er.
Är seriös och vill göra en affär, MEN jag vill se
bilder på ERT bodykit innan jag köper.
Nu har ni använts Volvo`s bilder på ett bodykit,
men vill se hur ERT ser ut.

Tacksam för snabbt svar.

Mvh/ Bengan "

Här är vad "företaget" skickade till svars:

" bild finns på annons "

Verkar väldigt seriös...

Frigge, du hade rätt om bildsvaret, han hänvisar till sidan, vilken tomte!

Jag blev förbannad över hans svar, och har nu mailat till Volvo personvagnar i Gbg och länkat till hans annons på blocket.se

Hoppas de hör av sig till honom... näsa!

Trevlig helg allihop!

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]